HER TÜRLÜ ELEŞTİRİYE AÇIĞIM

eleştiri


Bu yazıda siz değerli okuyucuların yazılarım hakkındaki düşüncelerini eleştirilerini merak ettiğim için böyle bir yazı yazmaya karar verdim.Düşüncelerinizi yorum kısmından belirtebilirsiniz.Her türlü eleştiriye açığım hatalarımın ne olduğunu söyleyebilirsiniz.Hatalarımı düzeltebilmek için hatalarımın ne olduğunu bilmem gerekiyor ki hatalarımı düzeltebileyim.

Mesala temamı nasıl buluyorsunuz yazılarımın başlıkları saçmamı görselleri begenmiyormusunuz. Bunları yorum kısmında belirtin çünkü yorumlarınız bizim için değerli.Her insan gibi bende hatalar yapmış olabilirim.

Bildiğiniz gibi benim yazdığım yazılar kişisel gelişim ve bilimsel konular hakkında.Tabi ben profesör değilim bazı yazıları bazı kaynaklardan yararlanmak zorundayım. Bu konuya kopya içerik gözü ile bakmayın çünkü çoğu zaman alıntı yaptığım kaynağı belirtiyorum.

Birde şu konu var sizce nasıl yazılar yazmalıyım siz okuyucular kişisel gelişim ve bilimsel konuları hakkında ne tür yazılar okumayı seviyorsunuz bunu bilmek istiyorum...


Paylaş

Ömer Faruk YILMAZ

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

14 yorum:

  1. Merhabaa...Ziyaretinize karşılık geldim ve bunun için teşekkür ederim..Bu arada blog teması oldukça sade,güzel ve anlaşılır bence :)

    YanıtlaSil
  2. bence gayet güzel gidiyorsunuz keyifle okuyoruz yazılarınızı:)

    YanıtlaSil
  3. Takibiniz için tesekkür ederim ben de sizi takibe aldim. Güzel bir blog yazilara biraz göz attim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Bence alıntı yapma kendi yazılarını yazsan daha iyi olur bende yazdıkça kendimi geliştirdim. Sende yazdıkça kendini geliştireceğine inanıyorum canım

    YanıtlaSil
  5. Bazen kelime hatası yapıyorsun. Konuya yabancı biri o hatayı hata olarak anlayamayabilir. Konuların bana göre ilgi çekici olsada zaman aşımına uğrayabilen yönleri var. Güncellemelerle bu sorun ortadan kalkar. Bütün yazıların aynı yazı stili ve renginde olursa (kelime ve ye cümle vurguları hariç) benim gibi ve ileri yaşlara da hitab eder. Aklıma başka bir şey gelirse, benim gözümden yorum olarak yazarım. Bu fırsat için de Teşekkürler ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eleştiriniz için teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Rica ederim.Sizi Marka mimi altında mimledim.Dilerseniz katılabilirsiniz.

      Sil
  6. Merhaba! :)

    İlk ziyaretim olduğu için yazı içerikleri hakkında pek bir şey söyleyemem; ancak genel görünüşle ilgili dikkatimi çeken bir şeyi paylaşmak isterim: Blogun bir kısmı Türkçe, bir kısmı İngilizce duruyor. Bu karmaşa (en azından benim için) özen gösterilmediğini düşündürebilir. Temanın Türkçeleştirilmesini önerebilirim :)

    Güzel günler dilerim!

    YanıtlaSil
  7. Ben de yorumlarınla ilgili bir eleştiri yapayım o zaman. Hep aynı yorumu yazmak hoş değil, yaptığın yorumlarda okuduğun yazıya özgün olmalı aynı cümleyi her yere yazmaktan kaçınmalısın. Aksi halde karşı taraf sadece kendini göstermek için geldiğini düşünür.

    YanıtlaSil
  8. bu hatamı kabul ediyorum bundan sonra bu hatayı yapmıycama emin olabilirsiniz yorumunuz için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil