Efsane Olmuş Bilim-Kurgu Filmleri

 Lucy: Luc Besson'un yönettiği 2014 yılında yapılmış fransız bilim kurgu filmidir.Ortalama bir insan beyninin %10  kullanabildiği sözde teoriden yola çıkıp,bu oranın artması durumunda elde edebileceği güçleri ve yapabileceklerinin sınırını zorlamaktadır.Filmin baş rolünde güzel oyuncu scarlett johansson ve usta oyuncu morgan freeman oynamaktadır.Filmin süresi 89 dakikadır.Filmin bütçesi ise 40 milyon dolardır.filmden gelen hasılat ise 434 milyon dolardır.Tam bir baş yapıt diyebiliriz.
LUCY

Ben Efsaneyim(I am legend):Francis Lawrence'ın yönettiği başrolünde yakışıklı aktör Will Smith'in oynadığı 2007 yılı yapımı amerikan kıyamet sonrası bilim kurgu filmidir.Smith, yeryüzünde insan yapımı olan virüsten etkilenmeden hayatta kalan tek insanı olduğunu zanneden askeri bir viroloğu  canlandırmaktadır.

ben efsaneyim

Yıldızlar arası (ınterstallar):Christoper Noaln tarafından yönetilen epik bilim kurgu türündeki 2014 yapımı film. Filmde bir gurup astronotun bir solucan deliğinden geçerek insanların yaşayabileceği yeni bir yer arayışını konu edilmektedir.
interstaller



Filmleri izlediyseniz görüşünüzü belirtmeyi unutmayın iyi seyirler :)

Paylaş

Ömer Faruk YILMAZ

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 yorum:

  1. 3 filmi de izlemiştim ve çok beğenmiştim..İzlemeyenler varsa tavsiye ederim..teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. hiç birini de izlemedim teşekkürler bilgiler için.

    YanıtlaSil
  3. İlginç filmlere benziyor.Ben de not aldım :)

    YanıtlaSil
  4. üçüncü filmi izlemedim bakarım :) şeyi izlesenee, blade runner, gelmiş geçmiş en iyi bilim kurguuu :)

    YanıtlaSil