YGS Sınavına 1 Dakika Geç Kalan Gencin Hikayesi

ygs ye geç kalan genç
Adana şehrinde gerçekleştirilen Yüksek Ögretime Geçiş Sınavına (ygs) geç kalınca sınavın olduğu binaya alınmayan genç göz yaşlarına hakim olamadı.Türkiyenin gündemine bomba gibi oturan genç arkadaşın imdadına ünlü sanatçı Haluk Levent yetişti.Mağdur olan gencin 1 yıllık eğitim masrafını Haluk Levet'in tanıdığı adanalı bir iş adamını tarafından karşılanacak.Haluk Levent twitter'da paylaştığı video ile kamuoyuna duyurdu.


haluk levent
konu ile ilgili yorumlarınızı bekliyorum ...
Paylaş

Ömer Faruk YILMAZ

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

9 yorum:

  1. Ne üzülmüstm ben bu kardesime ya.Annesini arayipta giremedim die agladiya off dedim iste böylede sistemmi olur.Kesinlikle reddediyorum bu kesin alınmış kararı.E mek ziyanligindan baska bisey değil

    YanıtlaSil
  2. Bugün duymuştum bende. Helal olsun...

    YanıtlaSil
  3. 1 yıllık eğitim masrafı derken, dershane falan galiba. üniversiteyi ertelemek zorunda kaldı değil mi ? :(

    YanıtlaSil
  4. üzüldüm çok :(ama Haluk Leven'te bravo

    YanıtlaSil
  5. Böyle şeyler yaşanıyor malesef.Ortada emek olmayınca üzülmez bu kadar insan.Keşke farklı bir düzenleme yapılsa.

    YanıtlaSil
  6. oo ne güzel şeyler de oluyoor yaaa :)

    YanıtlaSil
  7. Haluk Levet gerçekten çok güzel bir şey yapmış ama bütüne bakınca olay fazlasıyla üzücü. Burada 1 çocuğun 1 yıllık eğitim masrafı kurtulmuş belki ama kaç yüz kişi kim bilir o gün sınava giremedi onların hesabını kim nasıl verecek acaba

    YanıtlaSil
  8. Tv de izledim üzücü bir durum her şerde bir hayır vardır diyebiliyorum ancak en azından Haluk Levent 'in yardımı teselli olur

    YanıtlaSil
  9. Bende bu gencimizi görünce çok üzülmüştüm. Bu kadar basit mi emekleri çöpe atmak. Haberin devamını okumamıştım. Şimdi biraz da olsa içim rahatladı. En azından bir şansı daha olacak.

    YanıtlaSil