EN DELİ SÖZLER

EN YENİ DELİ SÖZLER
  • Uçurumun kenarında olsan da hayata gıcıklık olsun diye gülümse.
  • Ya kendine gel yada bize gidelim.
  • Özünde soyluluk yoksa insanin, taç da giyse soysuzdur !
  • Cesaret , tehlike karsısında akıl ve zekanın kullanılmasıdır.
  • Geldiğin zaman boşluk dolduran değil, gittiğin zaman yeri doldurulamayan ol.
  • Aşk kum saati gibidir; Kalp dolarken, akıl boşalır!
  • Aşk bir göldür, üstünde kazlar yüzer.
  • İnsanoğlu naziktir. Ağır sözü kaldırmaz. Eşşek dersin kızar da sırtına bin aldırmaz.
  • Tanısam çok seveceğime emin olduğum insanlar var fakat; nasıl üşeniyorum bilemezsiniz.
  • Lades bitti. Artık ne aklımdasın ne umurumda!
  • Teknoloji o kadar gelişti ki; lafı buradan bir koyuyorsun taa neredekine kapak oluyor.
  • Kadın unutmaz; sadece sineye çeker. Zamanı geldiğinde ise iade eder.
  • Ben ağlarken yanımda yoksan, gülerken gölge yapma yaylan!
  • Telafisi olmayan şeylerin izahı gereksizdir !!
  • Karşına çıkan herkese güvenme ama onları yargılama, işe yaramaz. Çünkü insanları yargılarsan; onları sevmeye zamanın kalmaz!
  • Papatyalar suçlanmamalı αrtık sevmiyor diye. Zaten sevse; otdan böcekten medet umulmazdı heralde.
  • Dans etmen gerekmiyor, dansçı olman gerekmiyor, dansın kendisi olman gerekiyor…
  • Sen kendine karşı sahteyken, başkalarına karşı nasıl gerçek olabilirsin…
  • Önemli farkındalıklardan bir tanesi, kişinin kendi farkındasızlığını farketmesidir…
  • Arınmak için bir kaç şeyden değil, çoğu şeyden vazgeçmek gerekir…
  • Her “doğru” iyidir, ama her “iyi” doğru değildir…
  • Huzursuz olmak istiyorsan, kusursuz olmaya çalış.
  • Amacı olmayan insanlar, amacı olan insanlara araç olurlar.
  • Farkındalık; zihnin yüreği anlama sürecidir.
  • “Zihinsel ve fiziksel parazitleri aza indirince güneş doğar, en güzel şeyle karşılaşırsın; Kendinle.
  • Eğer kalıcı bir değişim yapmak istiyorsanız, çerçeveyi değil resmin kendisini değiştirin.
  • Hayatta en büyük zenginliğiniz, seçim zenginliğinizdir.
  • Meditasyon uygulamasına başlamanın belki de en zor tarafı, sadece başlamaktır.
  • Öyle bi hatun olmalı ki taktım mı koluma yakışsın vurdum mu duvara yapışsın.
  • Arar sorar belki bulursun,bulunca elbet durulursun,en sonunda bu uğurda kapılıp gider kaybolursun.
  • Soğana göz yaşartıcı sprey sıkılır mı?
  • Takıl bana hayatın renklensin, fazla takılma gökkuşağına dönersin.
  • Kişi başına düşen milli gelir artsın diye yaşamına son verdi.
  • Kadınlar birer çiçektir, demetler halinde daha güzeldir.
  • Önce japon baliği değil, insan olmak lazim.
  • Hiç kızmadım elma kurduna çünkü bendim bıçağı saplayan onun yurduna.
  • Bu alemde sizin servetiniz kadar benim şeklim var.
  • Haksızlığa gelemem, hatır gönül dinlemem. ben babamın kızıyım, kurşun yerim laf yemem.
  • Sinemada erol taş, okeyde ara taş, jokeyde karataş, hayatta beşiktaş.
  • San marino kalecisi kadar çaresiz, defansı kadar umutsuz, forveti kadar yalnızım.
  • Sevmek çayıdır hayatın, sevilmek ise şekeri. Biz delikanlıyız çayı şekersiz de içeriz.
  • Ne kadınlar sevdim zaten astronottular.
  • Sen hiç denizle gökyüzünün birleştiği yerde ki ikinci çizgiyi gördün mü?
  • Yediğim salatada bile seni arar oldum. Bir hıyarın eksikliği bu kadar mı belli olur.
  • Kurtlardan teklif geldi. Sürüden ayrılıyorum.
  • Papağanımı konuşması için terörle mücadeleye verdim.Sonuçtan memnunum.
  • Sigara içen birini öpmek küllük yalamaktan farksızdır.
  • Gençler deneme-yamulma yöntemi ile yetişiyor.
  • “Bütün kadınlar güzeldir.” lafı sürümden kazanmak isteyen erkeklerin uydurmasıdır..
  • Ayrılık içimde bir kor, her gün sobayı tutuşturuyorum.
  • Atalarımız zamanında Orta Asya’dan çıkıp da ters yöne gitselerdi, şimdi Japon olurduk.
  • Allah seni mutluluk yağmuru altında şemsiyesiz bıraksın.
  • Şiddete karşı savaş açın! Şiddet yanlılarını kurşunlayın.
  • Dünya yuvarlak, ozon delik. Abi ne sapık bir gezegende yaşıyoruz be..
  • Süperman de uçuyor ama kimse ona kuşbeyinli muamelesi yapmıyor.
  • Gerçekler acıdır, baklava tatlıdır. O zaman baklava gerçek değildir.
  • Bir erkek en çok sevgilisini, en iyi karısını, en uzun annesini severmiş.
  • Beni yargılamaya çalışanlara not; deliyi hakim bile yargılayamıyor, sen kimsin!
  • Dünya delikanlı olsaydı, yuvarlak olmazdı.
Paylaş

Ömer Faruk YILMAZ

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 yorum:

  1. Gerçekten deli sözlermiş.Bazılarına duvar yazılarında rastlıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Cesaret , tehlike karsısında akıl ve zekanın kullanılmasıdır
    en iyisi :)

    YanıtlaSil
  3. "Beni yargılamaya çalışanlara not; deliyi hakim bile yargılayamıyor, sen kimsin!
    Dünya delikanlı olsaydı, yuvarlak olmazdı."

    Haa haa! çok güzel bir derleme. Emeğinize sağlık. Hiç duyup okumadıklarım da var içlerinde. :))

    YanıtlaSil